Udvid virksomhedens Digitale Fodaftryk med LinkedIn

Udnytter du potentialet på de sociale platforme til at skabe en bedre synlighed for virksomhedens Digitale Fodaftryk på nettet?

Vi skal fortsætte med at udvide vores Digitale Fodaftryk på nettet, således at vi styrker virksomhedens digitale synlighed.

Hvordan kan LinkedIn bruges til det?

LinkedIn er ikke kun et professionelt digitalt erhvervsnetværk med erhvervsrelaterede personprofiler og CV´er. LinkedIn udvikler sig mere og mere i retning mod at blive et erhvervsrelateret nyhedsmedie. Denne udvikling medfører nye muligheder for virksomheder for at styrke deres Digitale Fodaftryk.

Din egen eksterne linkpartner på nettet!

Nu er LinkedIn ikke bare en ekstra kommunikationskanal, men også et nyhedsmedie, hvor virksomheden selv kan definere, hvad der skal står i det og samtidig bruge LinkedIn som en ekstern linkpartner til sin egen webplatform.

Med en veldefineret "content" strategi og en effektiv LinkedIn markedsføringsplan samt nogle super engagerede og motiverede medarbejdere kan virksomheden få umådeligt meget ud af deres tilstedeværelse på LinkedIn med virksomheds- og show-case sider, grupper og ikke mindst samarbejdet med medarbejderes egen personlige profiler.

Udnyt Googles mulighed for at indeksere dit "content" på LinkedIn

Hvis man udnytter de mange muligheder, LinkedIn tilbyder som en flerstrenget kommunikationskanal, til at knytte dit "content" fra LinkedIn sammen med virksomhedens egen webplatform, så får man en effektiv ekstern linkpartner, hvor man selv bestemmer indholdet. Sammen med de enkelte medarbejderes personlige netværk og virksomhedens "følgere" kan man hurtigt få spredt sit budskab ud til mange mennesker.

Har man valgt den strategi, at ens LinkedIn "content" skal være attraktiv og informationsgivende og samtidig pege ind på virksomhedens webplatform, er din "content markedsføring" på LinkedIn med til at styrke virksomhedens Digitale Fodaftryk.

Tænk bredt, dybt og medarbejdere med LinkedIn

Så tænk LinkedIn ind i virksomhedens markedsføringsplan som en bred og dyb kommunikationskanal, hvor dit "content" deep-linker ind til jeres webplatform, og inviter jeres loyale LinkedIn følgere(læs: kollegaer/medarbejderne) med ind i kommunikationsplanen.

Kaffemøde om virksomhedens Digitale Fodaftryk

Skulle du have lyst til at få en dialog(kaffemøde) om hvordan man får revitaliseret eller udviklet virksomhedens Digitale Fodaftryk, så kontakt Cube Marketing, Lars Jensen på 4017 1492 eller på lj@cube.dk

0 Svar. Lukkede kommentar for denne artikel.